Coral accesories

1 denim shorts white and coral

Whenever I want to add some spring colours to a simple outfit (simple colours, I mean) I can do it with this coral scarf or the sandals. Also when I want to wear these coral sandals but I feel they don't fit too good with the rest, I add the scarf of the same colour and then it's perfect! These two simple accesories can brighten up a look.

Cuando quiero añadir un toque de color primaveral a un outfit de colores simples, lo hago con este foulard coral o estas sandalias. También cuando me quiero poner estas sandalias coral pero me da la sensación de que no pegan demasiado con el resto del outfit, agrego el foulard del mismo color y queda perfecto! Estos dos simples accesorios consiguen alegrar cualquier look! 

4 coral denim and white

5 foulard coral

6 detalle blusa

11 coral and white

7 coral shorts y blanco

details outfit

8 outfit shorts

9 detalles

10 shorts and sandals
Blanco blouse / Springfield shorts / Buffalo sandals / H&M scarf


Follow on Bloglovin

8 comments:

  1. Me encanta el toque que da el foulard al look, las sandalias son preciosas!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  2. coral looks great on you :) very chic!!!

    ReplyDelete
  3. Hola.
    Me gusta mucho el look!
    La blusa es super bonita y el color queda muy muy bien!
    Yo tambien te sigo.
    Besitos :)

    ReplyDelete
  4. You look so lovely, I love the touch of coral.

    ReplyDelete
  5. Nice outfit! I love your scarf! I'm following you!
    http://bayberrychic.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  6. Me encanta el detalle del foular! muy guapa!
    http://theartist-mona.blogspot.com.es/2013/05/new-in-my-closet.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...